Komunikační dovednosti – umění jednat s lidmi, osobní rozvoj jedince
Témata:
- Efektivní komunikace
 - Řeč těla jako nástroj efektivní komunikace
 - Komunikační typologie - efektivní spolupráce s různými typy lidí, jejich pracovní, komunikační a motivační styl
 - Vnitrofiremní komunikace
 - Profesionální komunikace po telefonu
 - Vyjednávání, cesta k vyrovnaným vztahům
 - Asertivita v praxi – umění přijmout, dát chválu a kritiku, umění odmítnout
 - Efektivní využívání času „ Time Management “
 - Profesionální asistentka sekretářka
 - Profesionání pracovník zákaznického a informačního centra
 - Zvládání konfliktů s náročným klientem
 - Zvládání konfliktů v týmech
 - Moje role v týmu, týmová spolupráce
 - Jak rozeznat manipulaci a jak jí čelit
 - „50+“ výhody různorodosti týmů - jak čelit mezigeneračnímu napětí a nedorozumění
 - Stres a jeho zvládání, druhy relaxace
 - Proaktivita a pozitivní přístup – nástroje sebemotivace a sebeuvědomění
 - Mozek a jak ho cvičit
 - Emoční inteligence
 - Základy společenského chování ve vztazích ke kolegům, k obchodním partnerům
 - „Outdoor trénink“ – zlepšení komunikace ve firmě, zvyšování výkonnosti týmů
 
