Komunikační dovednosti – umění jednat s lidmi, osobní rozvoj jedince
Témata:
- Efektivní komunikace
- Řeč těla jako nástroj efektivní komunikace
- Komunikační typologie - efektivní spolupráce s různými typy lidí, jejich pracovní, komunikační a motivační styl
- Vnitrofiremní komunikace
- Profesionální komunikace po telefonu
- Vyjednávání, cesta k vyrovnaným vztahům
- Asertivita v praxi – umění přijmout, dát chválu a kritiku, umění odmítnout
- Efektivní využívání času „ Time Management “
- Profesionální asistentka sekretářka
- Profesionání pracovník zákaznického a informačního centra
- Zvládání konfliktů s náročným klientem
- Zvládání konfliktů v týmech
- Moje role v týmu, týmová spolupráce
- Jak rozeznat manipulaci a jak jí čelit
- „50+“ výhody různorodosti týmů - jak čelit mezigeneračnímu napětí a nedorozumění
- Stres a jeho zvládání, druhy relaxace
- Proaktivita a pozitivní přístup – nástroje sebemotivace a sebeuvědomění
- Mozek a jak ho cvičit
- Emoční inteligence
- Základy společenského chování ve vztazích ke kolegům, k obchodním partnerům
- „Outdoor trénink“ – zlepšení komunikace ve firmě, zvyšování výkonnosti týmů