Komunikační dovednosti – umění jednat s lidmi, osobní rozvoj jedince

Témata:

  • Efektivní komunikace
  • Řeč těla jako nástroj efektivní komunikace
  • Komunikační typologie - efektivní spolupráce s různými typy lidí, jejich pracovní, komunikační a motivační styl
  • Vnitrofiremní komunikace
  • Profesionální komunikace po telefonu
  • Vyjednávání, cesta k vyrovnaným vztahům
  • Asertivita v praxi – umění přijmout, dát chválu a kritiku, umění odmítnout
  • Efektivní využívání času „ Time Management “
  • Profesionální asistentka sekretářka
  • Profesionání pracovník zákaznického a informačního centra
  • Zvládání konfliktů s náročným klientem
  • Zvládání konfliktů v týmech
  • Moje role v týmu, týmová spolupráce
  • Jak rozeznat manipulaci a jak jí čelit
  • „50+“ výhody různorodosti týmů - jak čelit mezigeneračnímu napětí a nedorozumění
  • Stres a jeho zvládání, druhy relaxace
  • Proaktivita a pozitivní přístup – nástroje sebemotivace a sebeuvědomění
  • Mozek a jak ho cvičit
  • Emoční inteligence
  • Základy společenského chování ve vztazích ke kolegům, k obchodním partnerům
  • „Outdoor trénink“ – zlepšení komunikace ve firmě, zvyšování výkonnosti týmů